محمد رضامحمد رضا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

محمدرضا کوچولو

تولد 2سالگی مبارک قشنگمممممممم

1393/3/25 16:19
نویسنده : مامان
1,675 بازدید
اشتراک گذاری

        

 

گلگ مامانی تولت مبااااااااااااااااارک ایشالا هزار ساله شی عزیزم

امروز 25 خرداد 93 عشق من تمام زندگی من ودلخوشی من 2ساله شد

عزیز دلم چقدر زود میگذره 2سالگیت هم تموم شد

 

قربونت برم این روزا خیلی خوشحالم میدونی چرا؟اخه با هر کلمه ویا جمله ای که میگی مامانی پر درمیاره خیلییی از حرفا رو بلد شدی خیلیییی قشنگ همه چیز میگی دیگه نمیتونم یادداشتشون کنم تا برات بنویسم اخه دیگه قابل شمازش نیستن هر چی بهت میگیم  وتکرار میکنی دیگه قاطی بچه ها میشی وکلی باهاشون بازی میکنی وبهترین هم بازیت فاطی دختر خاله سعیده است که خیلی باهم قشنگ بازی میکنید

چند وقت پیش نمیتونستی بگی خاله ولی حالا خیلی قشنگ تلفظ میکنی.

اسمای بچه ها رو هم همینجور:امی حسین،فاطی و......

دیروز سوار سه چرخت شدی وگفتی مامانی هولم بده وای من از خوشحالی مرم بعدش پیاده شدی گفتی مامان بشین هولت بدم بغلبغلبوس

امروز تولدت بود ولی بخاطر امتحانای بابایی هنوز تاریخش معلقهخندونک

چندروز پیش رفتیم خونه خاله سعیده تولد مهدی جونم بود خیلی خوشحال بودی ودست میزدی ودوس داشتی الاه (کلاه)بزاری سرت درحالی که پارسال همین موقع گریه میکردی ومیترسیدی وهرچی کلاه میزاشتیم سرت دوسش نداشتی تازه همش میخواستی شمع مهدی رو فوت کنی خوشحالم که خوشحالیییییی عشقمممممم

پسندها (6)

نظرات (9)

شقایق مامان آرشا
31 خرداد 93 18:40
تولدت مبارک ای جانم
پدر و مادر آروین کوچولو
1 تیر 93 0:00
مباااااااااااااااااااااااااااااارکه عسلیه من صد تا گل و شاااااااااااااااااااااااپرم محمد رضا جووووووووووووووونی تولدت مبااااااااااااااااااااااااارک بدو شمعا رو فوت کن هزااااااااااااااااااااار سال زنده باشی
mamane aysel
1 تیر 93 0:33
تولدت مبارک گل پسر ایشالله 120ساله بشی تاریخ جشن ماهم معلقه عزیزم خیلی منتظر دیدن عکسای تولدت هستیم عزیزم
شقایق مامان آرشا
12 تیر 93 9:59
تولدت مبارک عزیزمممممم
خاله زهرا
2 مرداد 93 17:52
سلام فداتشم ایشالا هزارساله بشی تولدت مبارک. بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
بانو
27 مرداد 93 12:47
سلام با شب ادراری کودک خود چه کنیم؟ www.banoo.ir/post/894 منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو
بانو
27 مرداد 93 14:36
سلام چگونه کودکی مستقل تربیت کنیم؟ http://www.banoo.ir/post/939\ منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو
بانو
17 شهریور 93 16:03
سلام اگر میخواهید در تعیین جنسیت جنین قبل از بارداری موثر باشید بخوانید www.banoo.ir/post/973 منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو
❈ کوثر❈
12 دی 93 20:17
___♥♥♥ __♥♥_♥♥ _♥♥___♥♥ _♥♥___♥♥_________♥♥♥♥ _♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥ _♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥ __♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥ ___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥ ____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥ ____♥♥___♥♥__♥♥ ___♥___________♥ __♥_____________♥ _♥_____♥___♥____♥ _♥___///___@__\\__♥ _♥___\\\______///__♥ ___♥______W____♥ _____♥♥_____♥♥ _______♥♥♥♥♥ سلام وب شماعالیه من وقتی عکس کودک شمارو میبینم فکر میکنم اجی وبرادر خودمه راستی به وب منم بیایید واگه موافق بودیید تبادل لینک هم بکنیم مرسی