محمد رضامحمد رضا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره

محمدرضا کوچولو

پنجمین ساگرد عروسی بابا ومامان

1392/4/28 13:54
نویسنده : مامان
320 بازدید
اشتراک گذاری

گوگولی من سلام

26/تیر /92 ساگرد عروسی مامان وبابا

 

به همسرم ،مهربانترینم،بهترینم:

تو شکوفه ای در کویر دلم هستی                 

  تنها یار وهمدم وزندگیم هستی                 

چه بخواهی،چه نخواهی تا ابد در قلب من هستی            

تو برایم بهترین هستی،دنیا را نمیخواهم ،توزندگیم هستی                 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مامان تینا و رایان
28 تیر 92 14:17
سالگرد ازدواجتون مبارک باشه عزیزم..بهترینها رو درکنار خونواده ارزو دارم برات


ممنونم دوست عزیز بچه های نازتو ببوس
مدیا
28 تیر 92 19:48
سلام مبارک باشه انشالله سالیان سال بخوشی درکنار وروجکتون زندگی کنید


مرسی مصی جان گلم
الناز مامان آوا
28 تیر 92 22:14
سالگرد ازدواجتون مبارك انشالله هميشه كنار همسر و پسر گلتون شاد و خوشبخت باشيد.


ممنونم دوست خوبم گل دخترتو یه ماچ گنده کن
شقایق مامان آرشا
28 تیر 92 22:42
سالیان سال در کنار هم شاد باشید.عزیزم کامنتاتون تایید میشه من دیر به دیر می یام در هر صورت تشکر[hr
مرسی عزیزممممممم
ستایش کوچولو
1 مرداد 92 17:38
مبارکتون باشه و انشالله سالیان دراز در کنار هم دیگه سالم و سلامت زندگی کنید


مرسی عزیزم
ღ مونا مامان امیرسام ღ
2 مرداد 92 2:34
سلام دوست خوبم.ممکنه به این ادرس برید و به ((امیرسام خرمی)) امتیاز 5 رو بدید اگر قبلا به کس دیگه ای رای دادید بازهم میتونید رای بدید. تا 8 مرداد هم وقت دارید.ممنون از وقتی که میذارید گلم. خوشحال میشم اگر بعد از رای دادن خبرم کنی. soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=7
ستایش
2 مرداد 92 13:36
مرسی از بابت اینکه عکسمو گذاشتید رو وبلاگتون خاله جون


خواهش میکنم عزیزم
فریبا
2 مرداد 92 17:17
خانومی سالگرد ازدواجتون مبارک ایشالله هزار سال سایت بالا سر همسری و محمد رضا جون باشه

روزهای خوبی براتون آرزو می کنم




ممنونم گلم عسلاتون ببوس

مامان آیسل
2 مرداد 92 20:16
عزیزم سالگردتون مبارک ایشالله 120سال کنارهم به خوبی وسلامتی زندگی کنین


لطف داریدممنونم
انسیه
5 مرداد 92 15:02
مبارک باشه


مرسی عزیزم
مامان طاها
7 مرداد 92 12:39
مبارک باشه گلم


مرسییییییی مامانی
نگار
7 مرداد 92 12:55
مبارك باشه


ممنونمممممممممم
مامان تینا و رایان
7 مرداد 92 19:11
کم پیدایی عزیزم؟؟راستی پست ثابت وبلاگتون معنی خواهش میکنم میده اگه منظورتون خوش آمدگویی هست

welcome

بزار




سلام عزیزم پسملی ما چند روزی مریض بود برا همین نتونستم اپ کنم،تو پست ثابت هم کلمه ای که گفتی معنی های زیادی داره که یکیشون خوشامد گویی،ولی ممنونم از نظرتون دوست عزیز
مامان آروین
13 مرداد 92 16:12
مبااااااااااااااااااااااااااارکه
از صمیم قلب سالروز یکی شدنتونو تبریک می گم . ایشالله کانون زندگیتون همیشه شاد و گرم باشه .پسر نازمو ببوسید .


مرسی عزیزم خیلی لطف داری شازده کوچولو رو از طرف من بچلونش