محمد رضامحمد رضا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 27 روز سن داره

محمدرضا کوچولو

دعوت به مسابقه

1391/11/24 9:09
نویسنده : مامان
251 بازدید
اشتراک گذاری

امروز از طرف مامان پرهام جون به یه مسابقه دعوت شدم.

موضوع مسابقه اینکه هدفتون از ساختن این وبلاگ چی بوده که بنظرم موضوع خیلی خوبیه وخودمم همیشه بهش فکر میکردم.

منم دوست داشتم روزهایی رو که با پسر گلم میگذرونم رو اینجا ثبت کنم تا هر وقت بزرگ شد  این نوشته ها براش خاطره شن وخودش دنبالش کنه.

خیلی خوشحالم که وارد این دنیای مجازی شدم چون دوستای خوبی هم برا خودم هم برا پسملی پیدا کردم واز اینکه وبلاگاشونو میخونم وشاهد بزرگ شدن نی نی هاشون هستم خیلی خوشحالم.

مامانی ها ونی نی های گوگولی دوستون دارم

ومطابق قانون این مسابقه 3نفر از دوستای گلم رو به مسابقه دعوت میکنم:

معصومه جون مامان مدیا

مامان جون محمدرهام

مامان جون کیان

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

شاپرک
25 بهمن 91 19:37
سلام عزیزم ماشالله به این پسر ناز کارهاش خیلی شبیه برادرزاده کوچولوی منه خدا حفظش کنه براتون ...ممنون عزیزم از حضورتون و حسن نظرتون و لینک... خوشحالم که کار مورد قبولتون بوده لینکتون کردم.
زهراکا
28 اسفند 91 15:31
سلام محمد.کوچولوی خاله دندونای کوچولووقشنگت مبارک باشه.پیشاپیش عیدت مبارک عزیزم..
زهراکا
30 اسفند 91 19:39
سلام کوچولوسال نوت مبارک.