محمد رضامحمد رضا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره

محمدرضا کوچولو

بدون عنوان

1391/12/27 16:37
نویسنده : مامان
391 بازدید
اشتراک گذاری

                                          

     سلام عسل مامانی !

                      قند نبات مامانی وبابایی 9ماهگیت مبارک

 

                     

پسری  من  9 ماهت تموم شدو وارد 10 ماهگی شدی وبازهم بابا ومامان روبا کارای جدید سوپرایز کردی.

                                                                                      

اول اینکه دومین مروارید کوچولوتم در اومد،وبعد اینکه گل پسر مامانی اواخر 9 ماهگی شیرین زبون شده ویه چیزای هم برامون میگه مثلا میای تو بغلم و میگی ماماااا، وای وقتی این کلمه رو میگه مامانی دیگه میخواد ذوق مرگ بشه گلم،یه نمونه دیگشم اه اه گفتنه که اونو فعلا نتونستم ترجمه کنم .

حالا ببینم تو10 ماهگی چه کارایی رو رو میکنی؟؟؟؟

این دسته گلم از طرف من وبابایی به گوگولی

  چکاب 9ماهگی:        وزن 11/300     قد 75  

  عکسای جیگولی در ادامه مطلب                                             

اگه گفتین برا چی این شکلی شدم؟؟؟؟/

دارم بستنی میخورم،هوممممم

محمدرضا بعد از خرابکاری!!!!

اینم یه نمونه دیگه!!!!

تازگیا در اتاق ومیبندی وباز مکنی برات شده بازی ،قربونت بشم الهی!!!!!!!

دیگه بسه مامانی اینقد عکس نگیر!!!!!!!

اره بچه ها من باید از همه چی سر در بیارم!!!!!!

وای خاله شادونه اومده مامانی!!!!!!

اینجا هم جای همیشگی من!!!!

اماده باش برای بیرون رفتن!!!!!!

مگه چیه خودم دارم غذا میخورم!!!!

بریم ببینم تو کمد بابایی چی پیدا میشه؟؟؟؟؟؟؟

چیز بدرد بخوری نیست همش کتابه!!

درحال گفتن کلماتی که تازگی ادا میکنی:اه...      گفه ....     به ...  مامااا...    دد

ساعت 5 صبح، اخه من خیلی سحر خیزم طاقت ندارم تا صبح بشه!!!

عااااشششششقتتم!!!!

شب شده؟؟؟؟؟؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

شقایق مامان آرشا
29 اسفند 91 15:57
دنیا را برایتان شاد شاد و شادی را برایتان دنیا دنیا آرزومندم هر روزتان نوروز