محمد رضامحمد رضا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره

محمدرضا کوچولو

دندون پنجم

1392/3/12 17:56
نویسنده : مامان
332 بازدید
اشتراک گذاری

فندق مامانی سلااااااااااام ..خوبی گلم!!!!

 

 

پنجمین دندون وروجک مامانی مبارککککککککک

چند روز پیش داشتی از سر وکول من وبابایی بالا میرفتی که بابایی یهو گفت نگاه کن مامانی دندون گل  پسری در اومده منم دیدم بلللللللللله  پنجمین مروارید فک بالا در اومده.

گلک مامانی اونقده شیطون شده که نگو ونپرس ، اول اینکه همش باید بگردونیمت یعنی اگه صدای درو بشنوی با کله میای ومیدوی وخودتو میرسونی اگه هم بسته شه گریه و زاری ،بابایی هم اصلا جرات نداره بدون گل پسری بیرون بره باید من حواستو پرت کنم تا بابایی فرار کنه ای امان از دست این وروجک.....

 

شیطونک مامانی

تو نقس مامانی

مامانی عاشق این وروجک بازیاته

 

واین هم نتیجه شیطونیای اقازاده

مگه میشه مامان تواشپزخونه باشه ولی محمد رضا نباشه!!!!!!!!!

جیگرک در حال دالی کردن.....

داللللللللللللییییییی

 

 

اگه گفتین برا چی گریه میکنم؟؟؟؟؟؟/

هه هه هه......

من این جور ادمی هستم!!!!!!!!!

انقده بهت خوش میگذره که خودتو ولو میکنی وخوابت میگیره!!!!!!!!

پهلون مامانتی!!!!!!

 

 

اینم نی نی عمه مینا

محمدرضا:مامان جونم تولدت مبارک

این گلای خوشگل تقدیم به مامانی گلم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان آوا
12 خرداد 92 21:18
ماماني تولدت مباااااااااااااارك انشالله كه سايتون هميشه بالا سر عزيزاتون باشه
انشالله سال ديگه محمد رضاي كوچولو هم با شيرين زبونيش بهتون تبريك ميگه

قربوووووون اين پسر شيطووووووووووون و پهلووووووووووووون و شيرييييييييييييييييييييين

چه كيفي ميكنند با اين دستما ل كاغذي

راستي مرواريد پنجمت مباااارك عزيزم

ممنونم عزیزم
مامان مينا
13 خرداد 92 14:40
مبارك باشه مرواريد جديد عزيزم خيلى شيطونيا مامانى خسته نباشى راستى تولدتونم مبارك ايشالا هميشه سايتون بالا سر اين قند عسل باشه


مرسی عزیزم
مامان مينا
19 خرداد 92 13:44
سلام به مسابقه دعوت شديد بيا تو وب ببين