محمد رضامحمد رضا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره

محمدرضا کوچولو

عشق منی

1392/3/14 1:34
نویسنده : مامان
354 بازدید
اشتراک گذاری

 عشقم جونم نفسم گلم تو همه زندگی منی

نمیدونی چقدر دوست دارم

هروقت تو بغلم شیر میخوری ومیخوابی بعدش که بلندت میکنم تا ببرمت تو تختت

دلم نمیاد وتو بغلم دورت میدم وهمش  بهت نگاه میکنم

واااااای اون موقع ست که میخوام بخورمت

میدونی امروز چقدر چلوندمت وبووووووست کردم

 

 

کی دوباره صبح میشه تادوباره تو بغلم بگیرمت وفشارت بدم

محمدرضا جونم خییییییییییییییییلللللللللللییییییییی دووووووست داااااااااررررررمممم

 

گلکم همه احساسات مامانی اینجا جا نمیشن در یک کلمه مامانی

عااااششششقته

 

 

خداوندا از تو ممنونیم زیرا که تو با افرین فرشته ای ریبا لحظه های 

مارا زیباتر وشیرین تر کردی

 

بای باااااای

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان ایلیا
15 خرداد 92 15:47
واقعا این فرشته ها بزرگترین نعمت خدا هستن.الهی خدا براتون حفظش کنه این نعمت شیرین رو
خاله
21 خرداد 92 15:20
سلام عزیز دلم توپولو چقدر تو خشگلی قربونت برم دوس دارم بخورمت خاله جون .راستی دندون جدیدت مبارک دیگه راحت میتونی کلی چیز میز بخوری
مامان کیان کوچولو
24 خرداد 92 1:19
عزیززم مرسی از حضور خاموشتون شما هم پسر کوچولوی نازی دارین .. لینکتوون می کنم و رمزمون رو هم خصوصی براتون میذارم ..... بازم ممنون از حضورتون