محمد رضامحمد رضا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره

محمدرضا کوچولو

همه چی ارومه......

1392/6/9 23:33
نویسنده : مامان
1,177 بازدید
اشتراک گذاری

( بعداز ظهر جمعه همراه مامان جون وخاله مهتاب کنار رودخانه کارون)(٢٦/مرداد*)

 

 

محمدرضای عزیزم همه زندگی ما شدی.

اندازه تمام قطره های دریا دوست دارممممممممممممم

خاله مهتاب ومحمدرضا که عااااااااااااشق همدیگن

 

کپلی من خیلی خوش گذشت...........

میدونی مامانی چقدر دوست داره ؟؟؟؟؟؟؟

یکی،ده تا،هزارتا،نه.......بینهایت.....نه نه......

خودمم نمیدونم عشقم!!!!!!!!!!

 

چه دعایی کنمت بهتر از این

                   

                                 گریه ات از سر شوق               خنده ات از ته دل

                           نبوت هیچ غروبت غمگین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

مامان تینا و رایان
27 مرداد 92 0:02
ای جونم اگه بدونی من چقدر با این پسر کپلی شما حال میکنم؟هزارتا ماچش کن از طرف من


خیللللللللللللی لطف داری دوست گلم گلای خوشبوی منو بووووووووووووووووس کن
مامان عرفان
27 مرداد 92 8:24
به به عزيزم ايشالا هميشه به خوشي و گردش .
به به آب تني ، به به پفك ، به به خاله مهربون.، خلاصه همه چي به به و عالي


به به به خاله جون مهلبونم
شقایق مامان آرشا
27 مرداد 92 14:43
همیشه خوش باشید


مرسی عزیزمممممممممممممم
آزاده
27 مرداد 92 22:41
برای محمد رضای گل


مرسییییی عزیزمممممم
مامان عرفان
28 مرداد 92 11:55
مامان عرفان
28 مرداد 92 11:56
محمدرضا كوچولو


ما هم بوووووووووووووووس
سحر
29 مرداد 92 16:24
عزیزه دلم
کلی ذوق کرده رفته تو آب جیگری
مامانی یه ببوسش از طرف من محکم


مرسی عزیزممممممممم حتما
مامان آیسل
29 مرداد 92 16:37
عزیزم همیشه به شادی وگردش کپل کوچولوی من قربونت الهی همیشه بخندی نازم


مرسی خاله جونییییییییی
مامان کیان کوچولو
29 مرداد 92 16:51
عزیزم چه عکسای خوشگلی ..
وبلاگ کیان کوچولو هم با عکسای تولدش بروز شد عزیزم


مرسی عزیزم

مبارکه گل پسر
الناز مامان آوا
29 مرداد 92 21:57
چه جاي با صفايي
خوش به حالتون. حسابي خوش گذرونديااااااااا

عكساتونم خيلي قشنگ بود



مرسی عزیزممممممممم
خوشکل منو ببوووووووووووووووس
مامان عرفان
30 مرداد 92 8:24
عزيزم خدا دوستهاي خوبي مثل تو را برام حفظ كنه


lمرسی گلم
مامان مينا
30 مرداد 92 15:41
عزیزمی همیشه به تفریح و گردش
قربونت بشم ببین چطوری اب بازی میکنه


عااااااااااااااااشق اب بازیه
مامان طاها
31 مرداد 92 12:32
عزییییییییییزم. پسرتون خیلی ماه و دوست داشتنیه
خدا براتون حفظش کنه. منکه خیلیییییییییی دوستش دارم


مرسی عزیزممممممم خیلی لطف دارید گل پسرمنوهم ببوس
مامان آروین
7 شهریور 92 14:24
به به چه جای قشنگی . مشخصه به این پسر کپلی ما خیلی خوش گذشته ایشالله همیشه همینطور باشه همیشه به گردش و تفریح
خدای مهربون این جوجه ناز نازی رو برای مامان عاشقش نگه داره . آمین


مرسی خاله جونم اون تپل خانو ماچش کن
خاله مهتاب
7 شهریور 92 14:57
سلام خاله جون قربونت برم بدو بیا اینجا دلم داره برات تنگ میشه
مامان عرفان
10 شهریور 92 13:05
عزيزم چرا چند وقته كم پيدايي؟؟؟


سلام دوست خوبم ممنون که جویای حالمون بودین دراولین فرصت حتما اپ میشیم
زهرا
13 شهریور 92 23:12
سلام به مامانی مهربون و به این پسری خوشمزه ایشالله همیشه به شادی و گردش من اتفاقی به وبلاگ شما رسیدم مامانی جون چیپس و پفک برای بچه های زیر دو سال اصلا خوب نیست و کاملا قدغنه مراقب سلامتی گل پسری باشید بوسسسسسسسسس محکم برای محمدرضای کوپولی
مامان عرفان
18 شهریور 92 12:39