محمد رضامحمد رضا، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 1 روز سن داره

محمدرضا کوچولو

1مهر تولد بابایی

1392/7/1 22:24
نویسنده : مامان
372 بازدید
اشتراک گذاری

دلقکدلقکهورااااااااااااااااااااااادلقکدلقک

بابایی تولدت مباااااااااااااااااااارک

چه لطیف است حس اغازی دوباره،

وچه زیباست رسیدن دوباره به روز زیبای اغاز تنفس...

وچه اندازه عجیب است، روز ابتدای بودن!

وچه اندازه شیرین است امروز...

روز میلاد...

روز تو!!

تولدت مبارک همسر عزیزمممم

دوستت دارم با صداقت،بینهایت ،تا قیامت،عشق من روزت مبارک

همسر همربانم امیدوام سالیان سال، سایه پر مهرت بالای سر من ومحمدرضا کوچولو باشه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

انسیه
3 مهر 92 14:04
مبارک باشه


مرسییییییییییی
شقایق مامان آرشا
3 مهر 92 15:02
سالیان سال سایه ایشون بالا سرتون باشه


ممنونم لطف دارید عزیزم
مامان آروین
6 مهر 92 18:34
تولد همسر عزیزتون مبااااااااااااااااااارک . ایشالله در کنار هم تا ابد شادو سلامت باشید و رنگ و طعم زندگیتون سبز و شیرین بااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااشه




مرسی دوست خوبم خیلی خیلی لطف دارید ممنونم از دعای خوبتون کپل خان ما رو هم ماچ کنید


مامان کیان کوچولو
8 مهر 92 1:20
بابایی متولد ماه مهر ه
چه خووب
مبارک باشه


مرسی عزیزم
مامان عرفان
8 مهر 92 8:34
دوست خوبم تولد همسرتان مبارك باشه . شما بهترين كادو براي ايشون هستي . ايشالا هزاران سال با هم و در كنار هم خوش و خرم زندگي كنيد و سايه تان هميشه بالسر محمدرضا جــــــــــــــون باشه .


ممنونم دوست خوب ومهربون خیلی به ما لطف دارید بابت دعای خوبتون خیلییییییییییییی ممنونیم
شقایق مامان آرشا
8 مهر 92 22:15
خاله توجه داشتی تفاهموووووووووووو


اره خیلی جالب بود کاش پسملی ها هم همین تفاهمو داشتن چی میشد!!!!
مامان عرفان
10 مهر 92 9:20
قابل شما را نداشت . تنها كاري كه از راه دور ازم برمياد همين دعاست . شما خودت هم مهربوني عزيزم .


مرسی گلمممممممم
نی نی دانلود(مامان علیرضا)
10 مهر 92 11:20
سلام
خوشحال شدم اومدی و به ما سر زدی و ما رو قابل دونستی ونظر دادی
ممنون عزیزم خیلی خوشحال شدم که با شما هم آشنا می شم
پسر گل و نازی هم داری
راستی یه تفاهم کابینت های آشپزخونمون هم رنگ اند. منهتا برا شما خیلی قشنگ تر از مال ماست
انشالله که همیشه سلامت و شاد باشد و کوچولوت رو هم خدا براتون حفط کنه
باز هم به ما سر بزن


مرسی خیلییییییییییی لطف دارید عزیزم چشاتون خوشکل میبینه من خیلی خوشحال شدم با ویتون اشنا شدم با اجازه لینکتون میکنم تا مطالب قشنگتون استفاده کنم
نی نی دانلود(مامان علیرضا)
14 مهر 92 0:51
سلام دوباره عزیزم
اومدم سری بزنم و احوال گل پسر رو بپرسم انشالله خوب باشین


سلام عزیزم لطف دارید ما خوبیم ایشالا با عکسای جدید گل پسر اپ میشیم
ممنون از احوال پرسیتون گل پسرتونو ببوسید
انسیه
14 مهر 92 14:53
رمز مطلبم 1212