محمد رضامحمد رضا، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 1 روز سن داره

محمدرضا کوچولو

این روزا

1392/7/15 21:26
نویسنده : مامان
428 بازدید
اشتراک گذاری

سلااااااااااام جیگولی،سلاااام گوگولی،سلام فندقی.....قلب

سلام همه زندگی مامانی ،خوبی خوشی دماغت چاغه ،فضولیات به راههشیطان

عزیز دلم دیگه داری بزرگتر میشی وشیطونیات روز به روز بیشتر برا همین هم وبلاگت دیر به دیر اپ میشه.

پسرم دیگه برا خودش مردی شده،خیلییییییییییییی باهوش وفهمیده شدی !!!دیکشنری لغاتت خیلی

تغییر نکرده ولی هر چی بهت بگیم میفهمی ....

هر وقت بهت میگیم مثل کنترل رو بیا یا چیزای دیگه متوجه میشی....

دیشب خواستم مسواک بزنم ،تو هم مثل همیشه سر وسایل مامان بودی صدات کردم گفتم محمدرضا

بیا مسواک بزنیم تو هم بدو بدو اومدی تو یه دستت برس وتودست دیگت گیره موی مامانی بود!!

گفتم برو اینا رو بزار سر جاشو بیا تو هم قربونت برم برگشتی برسو گذاشتی اما گیره رو داشتی نگاه میکردی

چون خوشکل بود دلت نیومد بزاری سر جاش وخواستی برگردی، منم که داشتم یواشکی نگات میکردم

گفتم اونم بزار !!!!

توهم که فدات بشم بچه فهمیده ای اونم گذاشتی واومدی مسواک بزنی !!!!

وااااااااااااااای من فدای این کاراتم،تا بابایی اومد براش تعریف میکرم که چیکار کردی وکلی میذوقیدیمنیشخند

بابابی هم یادت داده بود وقتی خوردی به زمین و خواستی بلند شی بگی یا علی!

ولی تو دیگه ول کن نیستی هر حرکتی که میخوای انجام بدی با اون زبون شیرین تر از عسلت

میگی:عیییییییییقلب

ومن کلی ماچت میکنمماچقلب

حیوان از هر نوعش باشه اهلی یا وحشی عاشقشی قبلن هر حیونی برات بع بعی بود ولی حالا

گربه ،گاو ،جوجه هم صداهاشونو بلدی واگه یه جایی ببینیشون ول کن نیستی.

محمدرضا پیشی چی میگه:اممممممممم(میو)    گاوه چی مگه:ماااااااا       جوجه چی:جییییی(جیک)

عزیزدلم مامانی خیلی دوس داره حرف زدنو زودتر یاد یگیری ........

این روزا هر وقت مامانی میره بازار محاله برا قند نباتش اسب بازی ،یا کتابی  چیزی نگیره.دیروز دوتا کتاب

برات گرفتم یکیش اشنای با حیوانات و اون یکی اشنایی با میوه ها خیلی دوس دارم برات کتاب بخونم یا

عکساشو نگاه کنی ولی متاسفانه فقط بلدی روشون بخوابی وپاره شون کنی امیدوارم بعدا علاقمند

بشی!!!! اول میخواستم از این کتاب ای معمولی بگرم ولی اقاهه گفت اگه برا این بچه میخواین از این

ضخیما ور دارید ولی تو به اونا هم رحم نکردی!!!!

خیلی شعر برات حفظ کردم وخیلی سعی میکنم همش با هات حرف بزنم تا ایشالا حرف زدنت هم مثل راه رفتن بزودی انجام بشه!!!!

شعر چشم چشم دوابرو رو هم برات میخونم تا اجزای صورتو یاد بگیری کم وبیش هم بلدی ..

وقتی مگم محمدرضا دماغت کو؟ دماغتو میگیری ،دهنتو هم نشون میدی !!!

وشعرای دیگه که برات میخونم توپ سفیدم قشنگی ونازی و...........

خیلی دوس دارم نقاشی بکشی ومداد رنگی یا شمعی برات بگیرم ولی میترسم خطرناک باشه اخه

مدادا تیزن ومداد شمعی رو هم که نوش جون میکنی پس فعلا وللش!!!!

وحالا تغذیه ...

قربون پسرکم بشم که همه چیز میخوره!!!

امروز هم برای اولین با برات میگو درست کردم خیلی استرس داشتم که خوشت نیاد ولی خدا رو شکر

دوس داشتی ،نوش جووووووووووووونت

انار هم که عاشقشی مخصوصا ترش!!!!!!!!

روزی 7 دونه بادوم هم برات خورد میکنم

موز هم که دوس داری...

از بس من وبابایی هر کاری میکنی برات دست میزنیم خودتم هر حرکتی میکنی با اون دستای خوشکلت برا خودت دس میزنیتشویق

وقتی یه چیزی تموم میشه ومگم نیست دستاتو یه جور خوشکلی میکنی و میگی نیییییییییییی!!!!!

خلاصه عزیز دل ماییییییییییییییی......

وحالا عکسا.....


 

عییییییییییییییی(یا علی)

یادم رفتم بگم بلال هم خیلیییییییییییی دوس داری

دو هفته پیش همراه مامان جون وخاله مهتاب رفته بودیم خونه خاله سعیده وکلی هم خوش گذشت

 

بارک الله پسر درس خون!!!!

قربونش برمممممممممم جلوی تی وی خوابش برده!!!!

تاب بازی رو هم خیلی دوس داری وهمراهش اهنگ بع بعی،وقطار و.... برات میزارم وتو کلی کیف میکنی!!!!

در حال خمیازه کشیدن!!!

راستی یادم رفت از مریضیت بگم ،چند وقت پیش یه سرما خوردگی کوچولو داشتی که زود خوب شدی اما یه هفته بعدش سرفه ،عطسه و......

بلاخره رفتیم دکتر ویه سری شربت که افاقه نکرد دوباره یه هفته پیش هم رفتیم اخه سرفه هات خیلی شدید وخلطی بودن وشبا تو خواب خیلی اذیت میشدی ،دوباره هم چند تا شربت  برات نوشت وگفت اگه بهتر نشدی ازیتورومایسن بهت بدیم ،اونم بهت دادیم خدا رو شکر بهتر شدی البته من وبابایی رو بینصیب نذاشتی از مریضی!!!!

تا پست بعدی بای بایبای بایبای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان آرینا موفرفری
16 مهر 92 15:05
---$$$$$$$$__$$__$$$$$$$$$ _$$$$$$$$$$$$__$$$$$$(¯`v´¯)$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(*)´¯)$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$ _$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(*)´¯)$$$ ___$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$ ______$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$ ________$$$(¯`(*)´¯)$$ ___________$(_.^._)$ ____________$$$$$$ روز جهانی کودک مبارک
مامان تینا و رایان
17 مهر 92 8:50
عزیز دلممم خوشگل من ایشالا همیشه سلامت باشی..پسری من هم مثل شما کتاب رو میخوره و همینطور مداد و اینا واسه همینم بهش نمیدم..ولی از اینکه نمیزاره کتاب بخونم براش ناراحتم


منم همینطور ایشالا علاقه مند میشن