محمد رضامحمد رضا، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 1 روز سن داره

محمدرضا کوچولو

اولین سالگرد وبلاگ

1392/7/24 9:38
نویسنده : مامان
366 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامانی

 

 

هوراهورادلقکدلقکدلقکهوراهورا

22 مهر  وبلاگ ما1 ساله شد

هوراهورادلقکهوراهورادلقکدلقک

وامروز من 1سال و4 ماهه که محمدرضای عزیز رو دارممممم

 

تشویقتشویقتشویق

یه سلام پاییزی به همه دوستای گلی که تو این 1سال به ما سرزدن وما رو با نظرای قشنگشون همراهی کردن.

 

یادش بخیر پارسال همین موقع بود خونه خاله ازاده بودیم وداشتیم اولین پست رو میفرستادیم

فکر کنم ساعت 5 یا6 بعداز ظهر بود!!!!

باورم نمیشه یکساله دارم برات مینویسم!!!!

یعنی اون روزی میرسه که خودت بگی بیستمین سالگرد وبلاگم شده ومنم بیام بهت تبریک بگم شازاده منقلب

خیلیییییییییییییییییییییییییی دوس دارم گلمممممممممممممممممممم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان تینا و رایان
27 مهر 92 9:30
هم 16 ماهگی مبارک و هم 1 سالگی وبلاگ عزیزم...واااییی خیلی خطرناکه که اگه گاز روشن باشه چی؟؟ رایان هم دست کمی نداره البته ولی من کابینتا رو همه رو یا بستم یا چسب زدم


دیگه عقلم بجایی نمیرسه
ف باید چهار چشمی مواظبش باشمتا یه بلایی سر خودش نیاره بعضی وقتا واقعا کم میارم