محمد رضامحمد رضا، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 1 روز سن داره

محمدرضا کوچولو

تپلوی 16 ماهه من.....

1392/7/25 18:41
نویسنده : مامان
397 بازدید
اشتراک گذاری

گلگم سلام..

نفس مامانی خوبی؟؟؟... خوشی ؟؟؟ فضولیا به راهه؟؟....

هورادلقکهوراهورادلقک

هوراااااااااااااااااااااااااااا.....

عزیز دلم امرو 16 ماهگیت تموم شد ووارد 17 ماه زندگی کوچولو موچولو شدی.

16 ماهگیت مبااااااااااااارک زندگ من......

این گلا هم هدیه مامانی!!

چون پیشی خیلیییییییییی دوس داری !!!دادم پیشی گلا رو برات بیاره!!!!!نیشخند

محمدرضا پیشی چی میگه؟؟؟

محمدرضا:امممممممممممم....

قربونت برم وقتی میری گوشی تلفونو ور میداری میگی : ایو

 

 

کشفیات جدید شازده!!!!!!!!!!

یه  روز تو اتاق بودم که دیدم خبری ازت نیست وقتی اومدم با این صحنه مواجهه شدمتعجب در کابینت رو باز میکنی بعد میری روش تا ببینی مامان چی پخته شکمو!!!!!

 

چشم روشن داری گازو کم،زیاد میکنی!!!!!هروقت مامان میخواد دعوات کنه

اینجوری میکنممشغول تلفنوتو هم کلی میخندی خندهموندم خندت برا چی حالا نمیترسی وگریه نمیکنی به کنار ولی دیگه خنده!!!!!!متفکر

در جستو جوی چیزای خطرناک!!!!!مشغول تلفن

صبح خیر کوچولوی سحر خیز من! صبحا ساعت 7 یا 8 از خواب بیدار میشی

وبعداز یه صبحانه حسابی

مشغول شیطونی!!!ومامانی در پی اینه که یه کاری کنه شاید صبح یکم بزاری بخوابمخمیازه

این کتابا رو برات گرفتم گفتم شاید یکم علاقه مند بشی ولی مامانی تا بازشون میکنه برات میای میبندیشون!!!قهر

بگیر مامانی برو بزارش یه جایی که من نبینمش!!

 

یه وقتایی که از خستگی جلوی تی وی خوابت مبره !!!

قربونت برممممممممممم خوابای خوش ببینی گل خوشیوی مامانی!!!

 

 

                     

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان امین
26 مهر 92 9:21
16 ماهگیت مبارک پسرک شیطون بلا.....


مرسی خاله جونمممممممممممممم
توت فرنگی(مامان علیرضا)
27 مهر 92 10:19
16 ماهگیت مبارک گل پسری
ممنون سر زدی
ما که پسر داریم هیچی نیست تو وب براشون
اما حتما می گردم پیدا می کنم
جوینده یا بنده است
ببوس گل پسری رو
ای جانم خیلی ناز خوابیده


مرسی عزیزمممممم خیلی لطف داری
ممنونم باز هم تشکر از وبلاگ مفیدتون
یک دوست
27 مهر 92 18:45
وای خدای من چقدر قشنگ خوابیده.
انسیه
28 مهر 92 10:49
مبارکههههه بوووووووووووووس
مامان عرفان
29 مهر 92 9:43
الهي قربون كشفياتت برم من


خدا نکنه خاله جونمممممممممم
مامان آیسلی
30 مهر 92 19:03
آخی 16ماهگیت مبارک عزیزم شماهم مثل دخمل من مهندسی نازم
الناز مامان آوا
1 آبان 92 18:06
محمد رضاي گلم 16 ماهگيت مبارك
قربون اون كتاب خوندنت بشم .
افرين چه پسر خووب و كتاب خوني داريم ما.
بازم اي مامانيش ميگه اين پسر ما شيطونه

راستي مامانش گل پسر ما حرف ميزنه؟


مرسی خاله جونم لطف دارید
چیکار کنیم همچین پسر بلایی داریممممممم!!!
حرف زدنش بد نیست صدای حیونا رو بلده عمه وعمو رو هم میگه اسم خودش رو هم میگه و......
مامان عرفان
1 آبان 92 21:26
عیـــــــــــــــــــــــــــــدت مبـــــــــــــــــــــــارک عزیزم


عید شما هم مبارک گلممممممممممم
مامان آرینا مو فرفری
2 آبان 92 2:59
عیدغدیرخم مبارک


ممنونم دوست عزیز عید شما هم مبارک