محمد رضامحمد رضا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره

محمدرضا کوچولو

14 ماهگیت مباراااااااااااااک

1392/5/24 19:29
نویسنده : مامان
321 بازدید
اشتراک گذاری

ماهگیت مبارک قند عسلممممممممم

 

نفس من ماه های با تو بودن چقدر زود سپری میشه

 

 

دردونه من روز به روز داری بزرگتر میشی ومامانی روز به روز عاشقتر از روزای قبل.....

عشق من زندگی من دوستت دارم

 

دیگه خیلی از حرفامونو میفهمی و خیلی از چیزا رو یاد گرفتی قربون او وروجکیات برم من

14 ماه با توبودن گذشت با اینکه بعضی روزا مریض بودی وشاید اذیت شدم واسه گریه هات واسه

مریضیات  ولی هر وقت یکی ازم میپرسه بچه داری چطوره محمدرضا اذیتت کرد یا نه ..

نه اینکه بخوام دروغ بگم ولی اصلا یادم نمیاد اذیتم کرده باشی میگم نه محمدرضا همه چیزش خوب بود

هیچی اذیت نشدم

از بس تو خوبییییییییییییی مادر

 

الان هم که مامان در حال اپ کردنه همراه مامان جون وعمه مینا وکامران فسقلی رفتی خونه عمه فرخنده ،خوش بگذره عسلممممممممممممم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

خواب گو
24 مرداد 92 22:04
سلام دوست من
وبلاگ جالبی دارید. برای شما آرزوی موفقیت دارم.


مرسی عزیزم خوشحال شدیم بهمون سر زدین
مامان آرینا مو فرفری
25 مرداد 92 3:38
عزیزم 14 ماهگیت مبارک.


مرسی خاله گلم
مامان تینا و رایان
27 مرداد 92 0:03
کپلی من مبارک باشه ایشالااا


مرسی خاله جونمممممممممممممم
مامان مينا
30 مرداد 92 15:42
مبارك باشه نازنينم


مرسی خاله جونمممممم